zájmový chov králíčků


Vítejte na stránkách našeho hobby chovu Králíčci Kemet

23.01.2014 15:38
 

Něco z historie chovu.....

 

Již od mala jsem žila obklopená zvířaty. Ovšem s chovem zakrslých králíčkůl jsem začala opravdu náhodou kdy jsme byli s kamarádkou v jednom zverimexu v Táboře padla mi tam do oka bílá malá kulička s černými znaky a okamžitě jsem se do ní zamilovala. Po několika hodinách jsme se pro ní vrátili a koupili vše potřebné a tak se u mě ocitl první zakrslý králíček, kterého jsem si koupila a ne dostala. Jmenovala se Vločka. Byl to kříženec hermelína a váhově měla krásné 1 kg. Ovšem také byla velice žárlivá a bylo těžké mít jí puštěnou v době nějaké návštěvy.

Postupně jsem začala objevovat kouzlo zakrslíků a přibyli další. Po několika letech jsem se přestěhovala za prací ze Šumavy do Nezabudic kde jsem už zůstala. Nyní sice u koní nepracuji, ale po mateřské bych ráda opět pracovala u koní.

O teddících jsem se dozvěděla a chtěla jsem samečka k Vločce a toho se mi podařilo dovézt na jaře 2007. V tom čase mě také zaujaly angorští králíci a díky ochotě a pomoci pana Šťastného mám svůj chov a díky paní Suré mám i Ajdu - angoru s ruskou kresbou. Bohužel chov angorských králíků už nemám. Přesto si nesmírně vážím všeho co jsme se o nich a díky nim naučila a nikdy na ně nezapomenu. Pokud scháníte skvělého ušáka a nevadí vám, že váží přes 3 kg a musí se několikrát za rok ostříhat je angora číslo jedna se svojí mírnou povahou

Tímto chci moc poděkovat všem chovatelům za užitečné rady i pomoc a hlavně za úžasné králíčky kterými se mohu pochlubit.

Začátky nejsou snadné pro nikoho a já jsem měla štěstí na pomoc od lidí, kteří této problematice rozumí a byli ochotní mi pomoci.

—————

Zpět